Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Friday, November 4, 2011

sedih tengok gambar ni...

korang tengok betul2 dgn hati dan perasaan..
sedih weh..
teringat plak aku kat anak teruna aku tu..
mungkin sbb ada adik kecik, aku rasa mcm dah abaikan dia sikit..
balik ni nak peluk irfan puas2...

gambar yang amat menyayat hati..
seorang anak yatim telah melukis gambar 'mamanya' dan tidur bersama lukisan itu..

sekiranya kita ternampak anak2 yatim, berikanlah mereka bukan hanya barang2 material spt makanan..
tapi beri mereka pelukan dan ciuman yang jarang mereka dapat..
tetapi amat diperlukan dan dirindui..

sumber : ntahapeapeaje


5 comments:

  1. Ya allah.... sangat menitis air mata ini... umaiiiiii

    ReplyDelete
  2. Nak balik!! Cr Aqil!!! ;( Dear, Selamat Hari Raya AidilAdha dari EmIenAqil!! ;D

    ReplyDelete
  3. sedey khen
    cian anak2 yg kehilangan insan tersyg
    seharusnyer kiter bersyukur sebab kiter masih ada ibu dan ayah

    ReplyDelete
  4. hye, done folow u., folow me back eh. xmao combong2 taw.. :)

    ReplyDelete