Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Tuesday, November 8, 2011

kuih raya haji

raya haji tahun ni, sepatutnya blik jb..
tpi, tahun ni wat kmi sekuarga wat korban di pahang..
jadi, balik pahang lagi la..
Alhamdulillah...
ada rezeki tahun ni utk kami wat korban sekuarga..
kami amik 4 bahagian jer..
bahagian lain, mak dan abg sulung aku yg amik..
bekalan utk aku bawa balik ke pahang nanti..
*
*
biskut coklat chip yg tak jemu dikunyah..
favourite cik asben dan anak2 dan maknya sekali..
dah pernah buat kat sini
pas tu aku buat kek coklay very moist..
request dari mak..
*
*
kek coklat very moist..
pun dah pernah buat kat sini
bab2 deco, memang failed la...
*
*
dah kena potong..





1 comment:

  1. fuh........
    sangat menyelerakan..
    sure kuih muih dan kek diatas dah habisssssss.

    kan??

    ReplyDelete