Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Friday, November 25, 2011

latihan menembak 2011

keja aku sbg penguatkuasa mewajibkan aku utk mengikuti asas kemahiran menembak
last aku pegang pistol bulan 6 tahun 2007..
dah lama weh..
bila nak pegang balik, aku menggeletar satu badan..
pistol betul tau..
bukan pistol mainan..
latihan menembak diadakan di lapang sasar mantin, n9..
dah selalu nama aku naik utk latihan ni..
tpi x pernah pegi coz diaorg buat hari cuti sabtu dan ahad..
memandangkan kali ni dibuat masa hari keja, iaitu hari ni..
aku pun pegi la..
senang, tak kacau time aku nak amik anak2 nanti..
6 kali jugak la aku menembak..
2 kali dengan 10 butir peluru dan 4 kali dengan 5 butir peluru jer..
tapi, sebutir pun tak kena sasaran..
yang aku tau menembak dan terus menembak supaya peluru cepat habis..
antara gambar2 yang aku dan rakanku sempat amik..
*
*
barisan sedia..
*
*
 yang ni gambar aku la dari belakang..
cuak beb..
ada gaya profesional tak????
*
*
mommies...
yang kiri sekali tu sharp shooter tau..
jgn memain..
*
*
urusetia tengah mengira markah..
aku punya kertas tanda tu licin....
boleh pakai balik semula utk tembakan yg seterusnya..
aku pun tak tau pegi mana peluru2 yg aku tembak tu..
*
*
*
*
pada hari tu group aku menang walaupun kehadiran aku dlm tu hanya hiasan saja..
aku cuma tolong ngabiskan peluru jer..
tembak piring pun tak jatuh..
tak pe la..
yg penting aku mencuba dan dah merasa memegang senjata api
dan menembaknya..

1 comment:

  1. hihhihi..best tak? fiza last pegang pistol pun masa PGA dulu ^_~ satu xkena..last2 bila masuk bilik bukak beg tgk2 ader peluru sesat satu dlm beg :p

    ReplyDelete