Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Thursday, November 24, 2011

repeat semula sate kambing

dah lama tak makan sate kambing ni
bukan malay style, tapi jawa garuda style..
he3...
kali ni dibelanja dan ditapau oleh budak opis aku yg dapat APC baru2 ni..
terima kasih bebanyak..
pas tu sambil mkn, kitaorg buat sekali dgn mjlis perpisahan bos..
dia naik pangkat, kena tukar la..
tpi, masih kat putrajaya lagi..
sate kambing ni aku dah pernah tunju kat entry sebelm ni..
watchaa....pedas giler..
sos dia yg sedap..
pedas2 + ada kacang + ada hirisan bawang
gerai ni setakat yg aku tau..
satu2nya ada kat puchong..
belah2 dalam kawasan perumahan dan agak sukar utk menjumpainya..
*
*
sate kambing jawa style..
*
*
sedap........
gerainya kat kawasan puchong perdana

No comments:

Post a Comment