Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Tuesday, November 15, 2011

irfan 4'th birthday..

tanggal 14.11.2011...
merupakan hari lahir irfan yang ke ~ 4..
selamat hari jadi buat hero ibu yang tersayang..
ibu doakan abang jadi anak yang soleh dan bijak..
ibu, ayah dan adik dina sayangkan abang sangat2..
terasa cepat betul masa berlalu..
irfan lahir secara ceaseran dengan berat 3.2kg di hospital putrajaya tepat pukul 1459..
lahir secara ceaseran sbb jalan ibu tak buka2..
hanya buka 3cm sahaja dan masa tu air ketuban dah tak de..
doc takut bb lemas..
*
*
irfan masa hari pertama lahir..
*
*
gambar2 irfan masa kecik2 dulu..
sambutan b'day irfan kali ni aku wat kat taska dia jer..
buat kecik2 dan simple mimple jer..
paling puas hati sekali..
semua persiapan aku buat sendiri..
dari kek, goodies bag dan makanan ringan2..
hepi sgt2 tengok wajah dan riak muka irfan yg gembira masa sambutan b'day dia tu..
antara gambar2 yang sempat aku amik..

suka betul abang masa ni..

aku buat mini coklat cheese dan mini crab stick popia

 kek coklat moist wif edible image..
thanks to yaya coz bg free untuk design boboiboy ni..
cartoon favourite irfan..
edible image ni aku oder dengan kak ayu
kek buatan ibu untuk anak ibu yang tersayang..

irfan dikelilingi oleh aweks2..
masa ni budak2 lelaki tgh tido..

goodies bag..
sticker boboiboy tu aku oder dgn yaya jugak..

dlm goodies bag aku isi air kotak, sumi/jelly, kek apollo dan sticker angry birds..
aku beli brg2 tu dekat kedai pemborong makanan ringan kat pj
bagus kedai tu, barang2 dan aksesori untuk birthday party pun ada dijual..

irfan dengan teacher wanie, teacher as dan teacher liza

birthday boy

love u so much, abang..


4 comments:

  1. hepi belated bufday irfan
    meriahnyer bufday party dia
    moha jadi anak yg soleh na

    ReplyDelete
  2. happy belated besday to irfan..semoga menjadi anak yg soleh dan berguna pd ibu bapa nye.. :)

    ReplyDelete
  3. eppy bufday to Irfan... be good boy ok...

    sama umur ngan anak akak si Arfan..hehe

    ReplyDelete