Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Tuesday, August 16, 2011

mee siput muar

aku beli mee siput ni kat pasar presint 8..
aku beli coz ternampak kat FB cousin aku...
nak try jugak..
nampak mukanya mcm sedap jer..
harga cuma RM1.50 je..
ni memang 1st time aku nak cuba..
sampai rumah, aku tunjuk kat cik asben..
kekononnya nak tunjuk la spesis mee yg pelik la bagi aku..
herm....rupa2nya dia ckp 'abg slalu makan dulu', coz masa dia bujang belia, dia pernah stay kat muar...
cik asben la yang menghidangkan mee tu..
cik asben cakap sedap, cuma mee yg aku beli ni dah masuk angin cikit...
so, kerangupannya dah kureng...
cuma aku tak dapat feel lgi makan mee ni..
ini kerana mee tu dah amsuk angin cikit...
pas tu sos dia tak banyak..
*
*
mee siput muar
*
*
cik asben ckp, cara nak makan pegang mee tu dan terus ngapp..
tak perlu patah2kan...


No comments:

Post a Comment