Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Wednesday, August 17, 2011

kad raya pertamaku..

cer korang ingat, bila kali terakhir korang dapat kad raya???
aku plak dah bertahun lamanya tak pernah dapat kad raya semenjak memiliki handphone nih..
zaman skrg kan sms dan mms jer..
lebih2 lagi dgn adanya laman sengsawang ni...
kad raya makin dilupakan....
semalam aku terima kad raya...
mula2 tgk excited mak dibuatya..
sapa la yg bagi aku kad raya ni..
hati berkembang koncop di buatnya...
sampaikan mak nak tayang kad raya yg mak dapat ni kat belog mak aih..
cer tengok ~ cer tengok..
*
*
*
*
yea..yea..gumbiranya rasa hati ini dapat kad raya tahun ni...
tu ayat dan perasaan sblm ku tahu siapa pengirimnya...
he3...
setelah ku buka kad raya ni..
adoyai...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
rupa2nya.............
TOMEI yang bagi..ceh...
*
*
pasal aku beli gelang utk anak aku baru2 nih...
alahai.................
TOMEI pun TOMEI la...
janji ada..
nak selit gambar irfan kat taska masa minggu sains..
*
*
*
tadika nasyrah


No comments:

Post a Comment