Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Friday, August 12, 2011

kisah benar dan meruntun jiwa

aku dapat email tentang citer ni dari email opis aku pada 09.08.11..
terpanggil nak share kat cni bila terbaca kat blog mama shifa ni
aku ingatkan cerita  rekaan...
rupanya cerita BENAR SEBENAR BENARNYA...
MasyaAllah, besar betul ujian yang diterima oleh pasangan suami isteri ni..
aku copy paste balik dri email kat cni k..
aku baca cerita ni, menangis seh..
nasib baik ada 1 kotak tisu kat meja aku time tu..
sedihnya...
*
*
arwah adik iqbal fahreen..
nak baca kisah yg ibu arwah tulis boleh baca kat axa87
*
*
permintaan terakhir arwah...
*
*
ada lagi kek berbentuk lori yang dihantar kepada arwah..
*
*
iqbal fahreen masa umur 7 bulan..
bila baca kat blog  marjan ibrahim, lagi sakan aku menangis..
tak boleh nak bayangkan kalau aku berada di tempat Puan Jamilah, ibu iqbal
*
*
arwah pergi pada 04.042.2011
buat ibu-ibu yang sering memukul anak-anak termasuk la aku ni...
jadikan kisah ini sebagai iktibar untuk kita semua.
sekurang-kurangnya kita masih memiliki anak-anak kita walaupun kekadang perangai mereka tu memeningkan dan menyerabutkan kepala otak kita..
aku tak faham, macam mana seorang ibu tergamak melempar anak dia yg berusia 2 tahun ke dinding sehingga patah tangan kerana marahkan si ayah..
semoga, pekara sebegitu tak berlaku ke atas aku dan anak-anakku...
*
*
ibu sayang abang dan adik...








No comments:

Post a Comment