Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Wednesday, March 9, 2011

restoran mohd chan abdullah

lunch smalam aku b'sama2 geng2 makan aku g redah restoran ni plak. kat pusat bandar baru bangi jer...nak try jugak mkn kat restoran cina muslim ni..nampak mcm sodap dan menyelerakan. biasanya restoran cina muslim yg ada ni, agak mahal rega makanannya. yg kat cni harga mampu milik oleh org2 yg biasa mcm akuu ni..pukul 12.30 tgh kami dah b'siap2 menunggu ahli pasukan seramai 4 org ni penuh. lunch pukul 1.00 ptg da...sampai je kat sna, tgk org dah ramai. apa lagi, mencicit la geng2 mak ni mengecop tempat duduk. aku punya oder....  
*
*
*
*
*

jus kedondong asam boi...sedap seh.....RM2.50
*
*

geng aku punya, jus limau asam boi..mantop...RM2.50
*
*

dim sum kami semua..
*
*

aku punya, wantan mee roasted ayam. RM5.50
*
*

nasi masak kong boh ayam, RM6.00
*
*

kantonis yee mee, RM5.00
*
*

tak tau nama kuih ni, tpi 1 ketui RM2.00
*
*

ni la kedainya....
                                                        

No comments:

Post a Comment