Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Thursday, March 24, 2011

restoran italess, bandar baru bangi

2day, aku dgn geng mkn lunch kat restoran ni. lokasi b'sebelahan ajor dgn restoran cina muslim mohd chan abdullah. actually nak g kedai manjaku, nak bli bju c kecik i. singgah la JJCM kat kedai yg kitaorg tak pernah terjah lgi..restoran ni bersih dan nampak xklusif. harga b'patutan dan mampu milik oleh org2 gomen mcm kmi smua ni..menu yg telah t'pilih adalah...........................
*
*
*
*
mee hon tom yam...rasa kuah dia pekat, melekat, pedas & mantop. nak kena repeat lgi pas ni. geng mkn k/min punya menu 2day..
*
*
*

aku punya..nasi ayam hainan wif roasted chicken. yang ni memang sedap...memang kena la dgn rega dia, RM5.oo..
*
*
*

mee bandung utk Gjah. pekat sgt kuah dia dan rasa udang fresh yang amat sangat. geng mkn aku suka la, aku kureng kit coz aku ni spesis yg tak berapa makan udang.
*
*
*

.
ni la rupanya restoran tu. sekali tgk macam nama restoran itali plak...geng2 mkn aku ajak repeat lgi kat cni nanti. katanya..................nak try chicken dan lamb cop plak...........

No comments:

Post a Comment