Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Wednesday, February 23, 2011

mee rebus

sesapa yang pernah makan kat foodcourt teja di presint 9, putrajaya ni mesti dah mengakui kelazatan dan keenakan mee rebus ni..kepada penggemar mee rebus seperti abg ipar aku yg telah menghabiskan 2 pinggan mee rebus ni blh datang try makan kat gerai ni. gambar gerai aku tak ingat nak amik coz ramai org hri tu yg datang makan..lain kali aku taruk k...kuahnya yg pekat dan ada pilihan pelbagai mee rebus. tpi, kuahnya tetap sama. beza cuma ada yg taruk ayam, daging, tulang ataupun udang. harga mee rebus ni stakat 23.02.2011 adalah:-
mee rebus biasa = RM4.00
mee rebus daging, ayam dan udang = RM5.00
mee rebus tulang = RM9.00

mee rebus biasa
mee rebus daging




No comments:

Post a Comment