Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Friday, July 22, 2011

menu b'buka pose pada 18.07.2011

hri isnin lepas aku dan cik asben b'puasa sunat dan ganti.
cik asben tetiba ajak aku b'pose hri tu..
katanya nak test pose dulu sebelum kedatangan bulan ramadhan nanti..
untuk b'buka pose tu, cik asben request nak makan ikan masak stim..
aku cek esbox, ada potongan ikan siakap part ekor..
part kepala dah digunakan sebelum ni coz saiz ikan besar..
so, aku potong 2 la......
hidanagn sampingan. aku buat ayam goreng tom yam..
ha..resepi ayam tu aku hentam jer..
ikut sesuka suki tekak aku ni...
*
*

siakap stim...
resepi blh refer n3 lepas..
*
*

ayam goreng tom yam..
resepi x de la coz aku main campak2 jer..
*
*

tumpang selit gambar 2 bradik nih...
utk wat kenang-kenangan..
kalau buh gambar kat blog ni, abg dan adik dah dewasa pun masih blh baca dan tgk blog ibu ni..
klau simpan kat lappy, kekadang tu terdelete dan hilang..
ibu sayang abang n adik..

No comments:

Post a Comment