Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Tuesday, July 19, 2011

pesta flora 2011

aku pergi ke sini selepas blik dri sukan irfan hri tu..
baru hri ni dapat masukkan ke cni..
pesta flora ni rasanya dah 2 kali buat kat putrajaya..
agaknya la kot..
pergi cni coz mak aku nak beli pokok bunga orkid..
bunga orkid ni bunga peberet mak aku..
kalau boleh, memang nak digantungnya sekeliling rmh kat kmpung tuh..
antara pic yg sempat aku snap..
tak banyak coz sibuk melayan anak2 especially c irfan..
dia ni jenis yg suka jalan sorang2..
kita risau nanti hilang..
dah la ayah dia tak ikut sekali..
nak terkeluar anak tekak aku ni duk terjerit2 nama dia..
aku dah tak peduli org sekeliling ..
yang penting anak aku selamat dan tak hilang..
*
*

mak dan ayah aku tu..
*
*

*
*

tema festival, roses are forever
*
*
*
*




5 comments:

  1. teringin nak pergi pesta2 bunga macam ni tapi selalu ada saja halangan.. urmmm, msti best ya dikelilingi bunga2..

    ReplyDelete
  2. cantikk la,,nyesal tak pegi.. :-(

    ReplyDelete
  3. salam..
    seronoknya dpt pegi sini.. tahun ni takde rezeki nak pegi.. tahun lepas alhamdulillah dptlah tengok.. rasanya mmg tiap2 tahun buat kat putrajaya floria ni.. tp sebelum ni dulu2 sambut kat dataran merdeka.. tapi sekadar ada kereta berhiasa ajelah.. skrg ni dorang buat laman2 tiap negeri ada laman masing2 & tiap2 jabatan pun ada laman2 masing2.. byk jugak yg join kan.. termasuk sekolah & mcm2 lg... sedih jugak tak dpt pegi tahun ni.. harap2 dpat pegi tahun depan dengan tema yg lain pulak.. tumpang tgkkat sini jelah eyr.. tahun lepas sempat juga belikan ma sepasu orkid sebagai hadiah harijadinya yg jatuh bulan julai.. hehe..

    ReplyDelete
  4. tahun ni byk acara ckit.mlm ada pertunjukan bot lampu berhias.tpi yanie tak sempat amik gambar la..itu pun nampak masa lalu kat jambatan tasik tu jer...hiasan bunga2 pun cantik2..mak yanie borong pokok orkid la..

    ReplyDelete
  5. suke sgt kalau ada pesta flora...memang cantek2!

    ReplyDelete