Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Friday, November 23, 2012

Reward for myself

Entry ni bukan nak tayang atau nak berlagak2. Tapi kalau ada yang rasa aku macam tu, ada aku kisah?? kau ada?? Dah anma pun blog untuk kenangan dan tatapan di hari lain nanti. So, tak salah rasanya nak citer pasal ni..


my 1st ever coach, F19205. 30 tahun sekali nyah....


sebelum ni handbag duk bawah meja kat opis. yg ni kena duk atas meja dan dalam laci.. kelas kau nyah..beli dengan sepupu aku. walaupun bayar 2 kali, jenuh aku berpikir nak amik ke tak??belum sampai nak sembahyang istikarah je. menggigil jugak nak mengeluarkan deposit pertama. ye la, aku ni bukan spesis dari golongan yang senang nak memiliki barang2 seoriginal ni. semua ni hasil dari kedai bakery kecik aku dan rezeki dari Allah Taala. Syukur Alhamdulillah, semuanya bertambah baik sekarang..misi seterunya, nak coach wrislet plak.


seperkara lagi yang paling best, kereta dah habis bayar. dah dapat geran pun. Alhamdulillah..buat masa terdekat ni tak de plan nak beli kereta lain pun. Sebabnya adalah:

- nak rasa hidup tanpa hutang kereta. start dari keja dulu asyik bayar duit keta je..
- wira sedan kami tu muat lagi dan teramat selesa untuk 4 beranak ni duduk dalam tu
- keta banyak jasa wo...
- condition dan body keta masih elok dan tip top
- last sekali, ukur baju kat badan sendiri. dalam erti kata, masih sedar diri lagi





1 comment: