Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Thursday, November 1, 2012

lunch aiskrim ajer

Ini bukan sesi nak berdiet, tapi dah makan awal2 kat opis tadi. So, nak makan yang heavy dah tak boleh masuk. Makan aiskrim je la..kami makan kat..

makan aiskrim cream and fudge, kat alamnda..


posing sambil pilih flavour ice cream..yang bestnya, diaorg ada bagi tester dulu. so, senang nak tau flavour mana yang best..



yang ini jijah punya. rasberry flavour satu scoop RM7.90 + RM1.50 utk topping walnut dan RM1.00 utk cone


yang ini kak min punya. flavour karamel satu scoop RM7.90 + topping almond nibs RM1.50 + cone wafel yang ada coklat tepi tu RM1.50



yang ini aku punya. french vanilla flavour 1 scoop RM7.90 + almond nibs RM1.50 + plain wafel cone RM1.00. yang best part aku punya aiskrim ni, aku suruh budak tu campurkan almond nibs dalam aiskrim tu. so, bila makan memang terasa la kacang2nya sekali. utk topping pun dia taruk kacang sikit. sedap, kami makan kat situ dan ada disediakan plain water free untuk mencuci tekak yang melekat lepas makan aiskrim.

1 comment: