Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Monday, November 19, 2012

Persiapan birthday irfan yang ke-5, Part 2

Entry ni kesinambungan yang lepas. Tak de buat birthday party bagai pun...cuma buatkan kek simple mimple dan buatkan goodies bag untuk kawan2 sekolah dia je. Tarikh birthday irfan kali ni tersepit tengah antara 2 cuti umum. 13hb cuti deepavali, 14hb birthday irfan dan 15hb cuti awal muharam. So, kami sekeluarga pun amik cuti dan terus bercuti ke cameron highlands. Sambut terus birthday irfan kat sana dengan sepupu sepapat belah cik asben.

Devil's food chocolate cake untuk birthday irfan. Fresh from air tangan ibu sendiri yang membuatnya...


Goodies untuk sepupu dan kawan2 sekolah irfan

Goodies bag tu, aku pakai glad rainbow bags ajer. sandwich bag, tapi berwarna warni dan siap ada fancy sticker. RM4.90 utk 30pcs bag.


Lepas tu, gambar irfan dgn ultraman siap frame tu, aku edit guna handphone je. Bawa g kedai printing, print bewarna atas kertas sticker. Aku suruh dia print gambar tu jadikan 100pcs saiz kecik dan kos dalam RM32.00. Balik rumah, aku gunting dan tampal sendiri atas plastic bag tu.


Dalam bag tu ada jelly, mini loli pop, swiss roll, topeng dan chocolate oroe dengan gambar irfan. chocolate tu aku buat sendiri dan yang lain tu aku beli kat kedai jual makanan ringan borong kat PJ.

gambar baru siap beli barang kat kedai pemborong makanan ringan kat PJ


2 comments: