Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Wednesday, November 7, 2012

Farewell lunch at secret recipe, alamanda

Farewell lunch coz geng2 makan2 aku kena pindah. adat la kerja dengan kerajaan ni. dah sign aku janji S.Y.M.P kan..i follow je la. aku dulu pun posting keja kat kuching, sarawak. pas tu tukar ke putrajaya sampai ler sekarang. lambat laun, turn aku akan sampai nanti. perpindahan ni jadi cepat berlaku sebab kitaorg keja dalam bahagian penguatkuasa.mana2 pegawai yang dah stay kat satu tempat tu lebih dari 5 tahun, klau minta tukar biasanya akan senang dapat. kalau duduk lama2 kat satu2 tempat tu nanti, pihak atasan takut akan jadi mesra peniaga plak..untuk mengelakkan tohmahan dan kemingkinan berlakunya hal2 yang tak diingini terutamanya bab2 kes SPRM nih..


tuan tanah, bergambar kenangan dgn kak min. kak min ditukarkan ke BKPK. tapi masih dalam satu kementerian dengan aku. cuma aku tingkat 2, dia akan pindah ke tingkat 6. sekarang masih dalam sesi penangguhan sealma 2 bulan. orang kuat bos la katakan..he3..


tuan tanah dengan jijah. jijah minta tukar ke alor setar dan permohonan kali ke 3nya diluluskan. jijah ni asben dia keja dgn kerajaan negeri kedah, so asben dia memang tak boleh ditukarkan ke mana2 la.

sementara menuggu oder yang lain sampai, kami dihidangkan dengan keropok. ni free ajer..


oder pertama sampai. chocolate lava yang memang sedap gilos..diaorg ni panaskan lama sgt smpai runtuh chocolate lava aku tu. tapi, masih ok lagi la. dalam kek tu ada melt chocolate dan topping aiskrim..pergh, sedap weh..


kak min punya. sos black pepper tu memang rasa macam makan sebiji2 black pepper


aku punya, nasi goreng seafood + tom yum sup yang sedap + sambal belacan gila pedas..


jijah punya, fish & chips yang sedap juga..total makan RM75.25 termasuk service dan gov tax. services tax yang mahal, membuatkan aku asyik2 panggil je staff kat SR tu minta itu dan ini.

1 comment: