Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Wednesday, March 28, 2012

gelagat anak2ku di waktu pagi

setiap anak mesti ada ragam masing2, terutamanya bila nak kejut bangun pagi
setiap pagi, aku akan kejutkan irdina pukul 6.30 pagi. aku akan mandikan irdina sebelum hantar ke rumah babysitter yang bergelar umi..satu blok dgn aku jer..
umi boleh je mandikan, tapi aku lagi suka mandikan sendiri. termasuk irfan dulu. tapi, kalau tak sempat hantar macam tu je la..setakat ni tiap2 pagi aku akan mandikan irdina. supaya smpai rmh uni nanti, dia blh makan dan tidur. masa amik, umi mandikan. tapi, biasa la..bila mandikan awal, dah bermacam2 bau la yg terbit kat badan anak aku tu..masa dia kecik dulu, senang nak kejut mandi. sekarang mesti menjerit dan mengamuk bagai, baru dia nak bangun mandi.

budak mengamuk, 'anak mandi bu'.........katanya..
yang si abang plak, bangun pagi mesti dia tengok TV dulu..dia cakap ' abang nak rehat dulu'

yang ni pun, time mandi kalau tak tunjukkan rotan, memang tak bergerak la..

ibu sayang kamu..

gambar terkini anak2ku..


1 comment:

  1. biasa la akak..ragam anak ni..sementara nak besar kan..hehehe..sy pun ada anak dara sorang umur 1 thn..mndi senang cuma bila nak gosok gigi..susah benor..

    ReplyDelete