Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Tuesday, March 6, 2012

nasi goreng pattaya

semalan pose ganti, dah sampai rumah petang tu teringin plak nak makan nasi goreng pattaya buatan sendiri.
aku pun buat la. nasib baik ada lebihan nasi malam tadi. muka nasi goreng dah sama macam kat kedai, rasa nasi dia lain la..kita wat sendiri, suka hati la nak taruk apa pun. nasi goreng dalam tu, aku buat nasi goreng cina sebab nak bagi anak2 makan sekali. kalau untuk aku jer, memang dah taruk cili api. pas tu, dadar telur 2 biji dan goreng selebar-lebar yang boleh dalam kuali tu. pas tu, masukkan nasi goreng dan lipatkan tepi2 tu sikit. amik pinggan, telangkupkan je nasi tu. dah siap..

4 comments:

  1. mengancam la nasi goreng pataya yanie ni...:) mcm kedai buat...

    ReplyDelete
  2. benda senang, kita buat sendiri lagi puas hatikan kak??he3..

    ReplyDelete
  3. Uishhhh mak sis..
    Lapor blk perut ni nengoknya.. ;)

    ReplyDelete
  4. kak salina, apa lagi..balik ni buat la..

    ReplyDelete