Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Sunday, September 11, 2011

pot luck hari raya

n3 sebelum ni aku ada crita pasal pot luck hari raya kan??
nak sambung balik citer tu..
lokasi kat bukit jelutong rmh cousin aku..
masing2 dtg bawa makanan sikit2, bla dah kumpul jadi banyak la plak..
macam2 ada...
biar la gambar yg aku tepek kat bwh ni menceritakan semuanya..
*
*
ayam masak merah, rendang daging, spagheti olio
*
*
carbonara, mihun goreng, nasi impit, nasi tomato
*
*
sedara, adik bradik dan sepupu sepapat aku
*
*
lepak setelah penat membelasah juadah yg ada..
*
*
dlm banyak2 makanan, spagheti olio ni la yg aku paling suka..
banyak o...aku makan..
kak ipar aku kat damansara tu yg masak..
lepas ni aku kena wat sendiri la..
makan tak ingat weh..
tak pe, esok nak pose 6...

3 comments:

  1. wah.. menyelerakan...
    spageti olio tu betul2 nampak yami........
    hehehe..

    ReplyDelete
  2. klu ada resepi bleh la share yer... :)

    ReplyDelete