Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Wednesday, September 28, 2011

'contest raya sedondon'

hari ni nak join contest raya sedondon anjuran hafiz369
nak join klik SINI
syarat utama mestilah jadi follower dia..
aku dah...
gambar yang aku nak hantar..
*
*
aidilfitri 2011
kenapa pilih warna baju ni????
- semangat nak raya sebab berempat
- sebab tak ada lgi stok baju warna ni
- senang nak sedondon. 1 kaler jer..
- nampak cute kan...ceh..
*
*
sedondon kan???
*
*
tarikh peraduan, 21 september till 21 oktober 2011
nak tag..
- mai

3 comments:

  1. salam perkenalan...singgah kembali

    ReplyDelete
  2. Kak Ros pun tahun ni sedondon hijau,tapi tak leh masuk contest sebab pemakainya semua yang tua bangka...rugi la...boleh tengok gambar album raya kak ros kalau sudi

    ReplyDelete