Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Tuesday, September 6, 2011

hari raya

rasanya masih sempat lagi nak buat ucapankan..
selamat hari raya buat kawan2 blogger semua, pembaca blog, penziarah dan semua2 la ye...
mak memang bercuti panjang dari berblogging ni..
cuti raya la katakan...
sampai berhabuk dan naik bersawang rumah mak nih...
banyak cerita dan gambar yg tengah tggu Q nak dimasukkan kat dlm ni..
satu2 la yerk..
untuk pembuka n3 hari ni, aku nak story pasal raya la..
aku beraya dahulu di jengka, pahang..
pas tu, raya ke-3 pagi baru bertolak pulang ke jb..
sblm tu singgah beraya kat rmh pakcik di bukit sagu, kuantan..
lepas beraya, gerak balik jb ikut jalan pekan, mersing, kota tinggi..
jalan dalam dan jauhnya aku rasa...
4-5 kali tido bangun pun masih tak sampai2 jb..
dah naik sesemut punggung aku dek terlalu lama duk dlm keta..
itu baru aku yang berjawatan penumpang jer...
belum lagi cik asben aku sbg driver..
kesian dia..dah la hujan mlm tu...
Alhamdulillah..kami sekuarga selamat sampai di jb..
raya tahun ni aku sekuarga pakai baju raya sedondon dan sedandan..
cer tengok.....
*
*
pic kat pahang
*
*
mak dan abah aku bersama cucu2nya..
*
*
irfan dan irdina
*
*
raya ~ raya
*
*
abang
*
*
adik dan atok..

No comments:

Post a Comment