Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Tuesday, October 30, 2012

makan-makan di sushi king

Raya korban baru ni, balik rumah MIL kat JB. Pegi jejalan kat jusco dan singgah makan petang di sushi king.

duduk makan kat meja yang berpusing-pusing sambil tgk org buat sushi

aku amik spesis ni. nama dah tak tau da..atas tu sotong yg dipotong nipis2 kot...kenyal2 je rasanya..


madam kecik ni, aku dah siap2 belikan dia aiskrim

yang ni bagi aku, paling sedap. kulit tauhu, dalam tu letak beras sushi, ada isi tuna dan hirisan timun. sedap o...4 piring  kami amik. dalam setiap piring tu, ada 2 ketul je. harga sushi ikut wrna piring2 yang berpusing tu. hrga yang sama mengikut wrna2 piring tu. tanda harga mengikut warna piring diaorg letk kat cashier caunter. paling mahal RM6.00 sepiring, wrna ungu. so, boleh budget2 ler.. nak makan ala carte pun ada..



No comments:

Post a Comment