Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Friday, October 19, 2012

lunch di rstoran saba' cyberjaya

semalam ada kerja luar, area cyberjaya. dah alang2 smpai sana, aku and the opis gang lunch kat saba' cyberjaya. smpai pukul 12 tgh, org dah mula ramai der..kami menuggu lebih kurang 1/2 jam utk mknan smpai. air pun dah cair ais batunya.


air favourite yg mesti aku oder kalau datng sini. lemon juice..


air ni bebudak lelaki suka la minum...

aku punya, chicken kabsyah RM10.00. ayam dia ada dalam nasi tu ha...bebudak lain, oder lamb kabsyah dan harga dia RM15.00


bukti betapa sedapnya nasi arab kat sini. kenyang giler weh..jgn tak sangka, aku boleh habiskan nasi arab ni. saiz half tu...

No comments:

Post a Comment