Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Friday, April 22, 2011

seminar gaya hidup lestari

n3 ni citer pada tarikh yg sama dgn tarikh jue oder kek karamel baru2 ni...aku g seminar anjuran PUSPANITA di puspanitapuri, presint 10...dapat la top up2 utk kursus tahun ni...
1st time aku g puspanitapuri, sblm ni tak pernah g seminar2 anjuran luar dari bahagian aku..
acara yang diatur pada hari tu.......ok la utk 1st timer mcm aku ni...
kita nengok pic2 yang sempat aku snap ni k...
*
*
*

pintu masuk ke dalam dewan...
*
*

para peniaga yang sedang bz menegakkan gerai masing2..
*
*

koir yang  dah lama standby atas stage..tu baju rasmi ahli..
menanti kedatangan isteri KSN, penaung puspanita kebangsaan datang utk merasmikan majlis..
*
*

lunch time, booking tempat duduk la...
*
*

menu lunch hari tu..
*
*

antara gerai yang menjual tudung...
macam2 ada.......
smpai aku dah tak tau nak pkai mcm mana...
latest sangat fesyen2 tudung sekarang ni.....
*
*

ha.........................................ha.....................................
ni la rupanya dewan yang pada awalnya penuh...
tapi dah lengang selepas lunch...
seminar tamat pukul 5.00 ptg....
mana diaorg pergi ni??????
korang pikir la sendiri...............


No comments:

Post a Comment