Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Friday, April 15, 2011

kek karamel

hri ni @ thursday, menggode kek karamel di malam2 hari coz nak menyiapkan oder dari kawan opis aku yakni pn. jijah n puan tiney...jijah dah lama oder, tpi aku yg tak buat2 lgi...tak pe la, diaorg oder utk makan2 sendiri jek...lambat pun tak pe kan????kan???

eosk @ friday kena wat lgi sebijik utk cik asben coz dia minta watkan mlm tu jgak, tapi aku dah malas....sori lalink....sampaikan dia nak belah kek si jijah ni bahagi dua dgn dia...sori la sayang...orang punya oder la......
tpi.............
esok ada projek nak buat apam dot2 utk pot luck family day opis aku.........
postpone je la projek kek karamel utk cik asben aku du lu la nampaknya....
*
*
*

sebelum masuk oven...
*
*
*
*

tema colour plain n pink..
*
*
*

ready to delivery utk puan tiney
*
*
*

ni plak jijah punya....
*
*
*

nipis ckit coz loyang besar....
*
*
*

request c jijah ni nak air gula berenang-renang di tepian kek tu...
thanks korang sebab sudi oder dgn den ni....
harap puas hati k...



5 comments:

  1. Sedapnya nampak kek karamel kamu....

    ReplyDelete
  2. wah sedapnya.. bleh berguru ngan yanie nih

    ReplyDelete
  3. salam tuan rumah :)Cm datang malam malam begini mengendap kek yang sedap ni.Cm pertama kali cuba buat kek karamel ni tapi hasil sungguh mengecewakan,nanti nak cuba resepi yang ini pulak.Terima kasih.

    ReplyDelete