Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Sunday, April 10, 2011

kek karamel lagi..................

buat kek ni atas permintaan cik asben yg baru balik keja...sampaikan dia sanggup turun balik g kedai bawah nak beli susu cair n tepung gandum yg dah kehabisan stok utk wat kek ni.....dia memang peberet sgt2 kat kek ni...aku ingt nak buat next week sekali dgn oder dri geng makan aku...nampaknya, kena wat dulu la utk cik asben aku..resepi tgk kat n3 sebelum ni k.......dah slalu buat, tak payah tulis dah la...nengok je kat n3 lama2 tu.....kali ni aku buat 2 bekas coz nak tebalkan puding karamelnya..........wat 1 loyang macam biasa kang, penuh dan naik meninggi plak kek tu nanti.....jom nengok la pic ni...............
*
*
*
*
*
baru kuar oven ni..
*
*
*
view dari atas...he..he..he..
*
*
*
asben panggil kek aiskrim
*
*
*

dah selamat pun...jemput makan...
*
*
*

ni plak no. 2 punya........
*
*
*

tebal la plak karamelnya ni..
*
*
*
sekali lagi..........jemput makan............


3 comments:

  1. salam kenal, saya mmg dh lama cari kawan2 yg ade blog masak2 camni..dgn resepi yg mudah dan cepat. thnx sudi follow blog saya. i polo u back ;) neway, kek karamel nih harus ku cuba nnt ..ekeke~

    ReplyDelete
  2. warna -warni...menarik..nampak sedappp...untungnyer asbennn ^^

    ReplyDelete
  3. wah,,,,,menarik,,,terus ngidam,,

    ReplyDelete