Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Wednesday, September 19, 2012

jamuan hari raya bahagian penguatkuasa 2012

jamuan kementerian dah settle, skrg ni jamuan bahagian plak. diadakan pada 07.10.2012 baru ni. bahagian pun biasanya dijemput hadir. org makan sate, ketupat, lemang, laksa dan kuih muih. tapi aku hantam..

nasi putih, ayam goreng rempah, sambal belacan,


mee kari tu bukan aku punya, tu budak yang lapor giler tahap gaban. nasib baik saiz mangkuk tu kecik.


pintu masuk utama


konsep tahun ni, duk je la makan sambil bersila atas tikar tu. tak penat AJK nak mengemas nanti..



aku join pertandingan mengumpat..eh, anyam ketupat la..



korang tengok tu, semangat giler mak jemah potong daun kelapa tu. padehal, aku tak reti anyam ketupat pun. aku tolong mengemas ajor..team kami tak menang pun..tak pe, yang penting enjoy...




2 comments:

  1. wah..meriahnya siap ade pertandingan gitu.
    (rasanya tarikh tu typo kot)

    ReplyDelete
  2. ye la..rak perasan tarikh tu dah silap..sekarang pun baru bulan 9..ha3...

    ReplyDelete