Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Tuesday, May 8, 2012

genting highlands on wesak day

cuti wesak day hari tu, kami sekuarga pegi bercuti ke genting highlands..cuti mengejut sbb adik sponsor apartment utk tido satu malam kat Genting View Resort.  resort ni kat bawah je, so masa nak naik ke kota keriangan kat atas tu, kami bawa kereta smpai ke puncak sana. cabel car kebetulan tutup 2 minggu masa tu. kami buat small gathering adik beradik jer..family yang tak dapat hadir adalah 2 org abgku yg stay kat tgganu dan kota damansara. sebab adik cakap last minit, so dah clash dgn diaorg punya plan. thanks to adikku sebab sponsor apartment 3 bilik dan fully furnished. dia dapat rumah percutian utk staff maybank. RM30 je pernight. siap ada kelengkapan dapur dan mesin basuh dalam apartment tu..kami bawa barang2 sendiri dan siap masak dari rumah. cuma panas2kan je masa kat situ. adik sponsor tempat tido. aku dan mak bawa makanan. macam2 yang kami masak. last2 masing2 tapau bawa balik. malam tu, kami naik ke kota genting. memang plan tak nak main kat atas pun, cuma nak berehat jer..naik atas pun sekadar utk cuci2 mata dan jejalan..

pemandangan dari genting view resort, ngadap hutan jer...

kat area 1st world hotel

anak2 pun pakai pyjamas jer..dgn acunya..

irdina ni dia tak boleh ada kat area2 yang muzik kuat dan orang yang ramai, dia akan ceoat rasa takut. mula la nak berdukung dan dipeluknya kita kuat2 nanti..

my lovely family

rollo a coin and make a wish...ramai org non muslim yang ada kat area ni utk wish for something..

geng opah2 dan atok yang dah tak larat nak berjalan..tggu keta dtg amik luar lobi hotel tu. smpai je kat resort dah hampir pukul 1 pagi..mengantuk tak ingat... masuk tido terus utk sambung perjalanan esok plak



1 comment: