Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Wednesday, May 2, 2012

day 1 kat kampung, jengka la..

smpai kmpung dlm pkul 1.00pagi...mengantuk dan penatnya..kesian cik asben separuh jalan kena drive sorang2..janji manis cik isteri nak temankan dia sepanjang jalan hancur akibat godaan mata yang mengantuk giler ni..cik asben dah pesan, nak tido masa kat highway. kat jalan kmpung tu, kena bangun temankan dia..
aktiviti di kampung esoknya tu, kami buat kuih koci ubi keledek. biasa makan kuih koci tepung pulut..
rasa kuih koci ni lagi sedap dari tepung pulut punya sbb tak liat sangat. kalau kuih koci tepung pulut tu, boleh buat org tercekik masa nak menelannya. dan sesapa yg pkai gigi palsu tu, lagi susah nak makan kuih koci tepung pulut tu. rasa kuih koci ubi keledek ni lembut dan tak liat dikunyah. lagi sedap dari yang biasa. aku tolong mak isi inti dan buat bulat2kan je. sesi membungkus mak dan abah yang buat. bahan2 nak membuatnya aku tak amik dari mak. yg aku ingt mak cakap, 1 paket tepung ubi, 1kg ubi keledek putih. yang lain nanti aku kena menuntut semula dengan mak..sedap tau u olls...

baru siap masak ni..


sedap tau...


1 comment:

  1. Assalam Dik yanie oooi!Alahai napelah tak menuntut habis2 ...dah nak menitis air liur Akak ni tau!!!Sedapnya!!!

    ReplyDelete