Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Tuesday, December 11, 2012

lunch at sweet chat

jumaat lepas lunch di sweet chat, the mines. meraikan farewell jijah yang akan bertukar ke alor setar 17hb ni..sweet chat ni terkenal dengan lempeng durian atau durian crepe. tapi kami tak oder pun sebab aku pun jual durian crepe..he3...

nama dessert ni aku dah tak ingt. tapi rasa sedap macam pengat keledek pun ada..


dessert kat atas tu, datang dari set black pepper chicken spagheti ni termasuk ice lemon tea. kak min punya dan rasanya sedap. rasa lada hitam la..harga RM17.90

yang aku punya spicy beef smoked pasta dan harganya RM15.90. rasa macam makan masak lemak cili api plak. tapi rasanya memang sedap dan pedas gilos..


aku oder air mango passion. memang sedap dan kena la sebab spagheti aku tu podeh...harga RM7.50


yang ni jijah punya, spagheti bolognese dan harganya RM12.90. yang ni rasa kureng sikit sebab sos ciput


durian cendol, RM7.50 dan sedap..atas tu isi fresh durian


No comments:

Post a Comment