Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Thursday, July 26, 2012

kami nak memborong di pasar borong..

bahan2 basah biasa aku beli kat pasar borong selangor, di seri kembangan. kat putrajaya ni mahal giler..kat pasar borong harga lebih murah dan boleh tawar menawar. tukang minta diskaun, cik asben la. aku ni spesis tak reti nak tawar menawar ni. harga klau dah tulis mcm tu,mcm tu jugak la aku bayar. biasa beli stok seminggu. aku selalu pergi hari ahad pagi, dlm pukul 10 sebab byk ikan dan seafood yang fresh2. sayur pun segar bugar lagi masa tu. sebenarnya, bukan nak citer pasal pasar borong tu, nak citer gelagat anak2 aku sebelum nak ke pasar borong ler..

si adik ni bila nampak kita pakai tudung, dia pun sibuk la nak pakai..


turn abang plak bergaya dengan troli pasar..


sebenarnya, diaorg berebut nak tolak troli ni..takkan nak kena beli 2 kot...





1 comment:

  1. dah berkurun x pegi pasar borong. slalu beli brg basah kt kedai runcit/pasar malam je. huhuhu

    ReplyDelete