Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Friday, December 30, 2011

lunch on 29th dec 2011

dah lama jugak tak update citer kat sini
skrg tgh bz membina rumah baru..
lately ni slalu jugak dpt oder dari kengkawan..
so, aku buat tempat khas utk oder2 home made bakery
bukan banyak sgt pun org oder..
cuma nak bagi kemudahan  kepada sesiapa yg nak tgk produk bakery aku
korang boleh la jenguk2 little bakery aku yang baru ni k..
hari ni nak tepek repeat lunch yg pernah dimasak sebelum ni
cuma upgrade sikit, tambahkan dengan sayur labu jer..


resepi refer sini k..
dah pernah buat sebelum ni, cuma tambahkan sayur labu je

gambar yang ni tak ada kena mengena dengan menu masakn ni
cuma nak tepek gambar adik dn ayahnya jer..




No comments:

Post a Comment