Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Thursday, December 1, 2011

baby kiko clearance sales 2011

aku dgn beberapa org mak budak g sales bb kiko kat puchong..
sales yg dibuat setahun sekali oleh bb kiko nih..
tanpa membuang masa, kami start keta dan berdezup ke sna..
berbaloi2 beli baju anak2 time tuh..
dah la sales, ada rebate lagi dari segi total harganya..
dpt free gift lgi tu..
dah gaya pasar borong masa tu..
ada la sekeping dua gambar yg sempat amik..
yg lain tu tak sempat coz bz nyoping..
*
*
lokasinya..
*
*
sesi memilih baju..
*
*
tepi longkang pun jadi..
weh....
bukan aku sorang je yg berkeadaan mcm tu..
*
*
untuk irfan..
*
*
ntuk irdina..
jenama bb kiko kan mahal2..
pulak tu di jual asing2..
tak jual sepasang..
time ni la nak memborong lebih ckit..
total pembelian aku RM117.00 setelah ditolak dgn rebate RM28.00..
paling mahal pun pakaian yg dijual masa tu adalah RM20.00
aksesori spt botol susu, puting dan lain2 pun ada..
sales start 01 dec 2011 ~ 04 dec 2011

1 comment: