Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Wednesday, June 15, 2011

majlis berendoi irdina & fatin aina

pada 12.06.2011 telah diadakan majlis berendoi irdina dan fatin aina..
irdina tu, gegurl aku la..
fatin aina gegurl abg aku yg sulung..
diaorg berdua ni je cucu puteri mak dan abah aku...
setelah 12 tahun menanti kedatangan cucu pompuannya..
cucu mak dan abah aku, 6 boboy dan 2 gegurl..
xceli, dina dah buat mjlis berendoi dan potong jambul..
tpi, buat skali lg atas permintaan kuarga..
tpi, masa mjlis ni di adakan, ayah dina tak ada..
kerja, bawa bos g singapore..
antara pic yg sempat aku snap...
*
*
dina wif atok b4 di make over..
*
*

dah make over..
*
*

main dgn abg jap..
*
*

peralatan untuk potong jambul..
*
*

buaian yg digantung kat tgh2 rumah mak aku..
designer merupakan turun temurun kuarga aku..
mak aku buat mengikut adat orang perak..
*
*

ni c nurfatin aina..
baru je 3m lebeh..
*
*

menu hri tu...
ada kari ayam, kerabu tauge dan ikan keli salai masak lemak cili api..
*
*
 
anak dara aku ni dah pandai amik gambar..
*
*


 
masa dlm buai..
*
*

majlis bermula..
*
*

muka dah nak start mengamuk....
letih dan paneh...
*
*

masa utk bergambar plak..
*
*

door gift utk tetamu..
*
*
aku dgn ibu nurfatin aina, kak ipar aku...

 

No comments:

Post a Comment