Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Wednesday, April 3, 2013

Berita gembira ke????

Tak tau la berita ni gembira atau tidak??? Nak tau kenapa??Cik asben kena lapor diri keja baru sebagai pemandu di KDRM JB 15 april ni........that's why tak tau nak klasifisikan berita gembira atau tak. Kebaikannya, keja gomen la dan tetap.
Keburukannya dan kekurengannya, gaji kecik dan kena duk berjauhan sementara waktu.
Haishhh...tak biasa PJJ ni. dulu PJJ sekejap je, dalam masa setahun. tapi, masa tu baru kawin dan still tak de anak. masa aku kena posting ke Kuching, Sarawak. masa dapat keja gomen dulu2. cik asben plak kat KL. Boleh ke aku melaluinya untuk uruskan anak2 tanpa suami disisi??semoga Allah permudahkan segala urusan kami. Sepanjang cik asben tak de nanti, mak dan abah dari jengka akan stay dgn aku. Mak dan abah akan balik ke kampung semula setiap santu dan ahad. Nasib baik la mak dan abah ada. Sayang mak dan abah...




pic masa nak g interview hari tu..g saja je...tak sangka dapat...to my lovely cik asben..bermulalah episod dugaan dan cabaran hebat dalam rumahtangga kita. pesanan diriku untuk dirimu dan diri sendiri:

- solat jangan tinggal sebab solat merupakan pendinding diri dari melakukan sesuatu yang tak elok
- ingat family tak kira dimana kita berada
- jangan disebabkan keseronokan yang singkat boleh merosakkan kebahagiaan yang ada

1 comment:

  1. huhuhu, peritnya duk jauh.. xpe.. klu jb kejap je dpt masuk.. hihihi

    ReplyDelete