Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Tuesday, February 26, 2013

Makanan indonesia..

Sbtu lepas, kami sekuarga dibawa oleh biras aku a.k.a Uni untuk JJCM kat restoran kecik Sate Minang Mak Buyuang berdekatan dengan Masjid Kampung Datuk Harun.

Sate padang wif lontong


Ada daging, perut, paru dan ayam. Aku punya mestilah daging. Sosnya yang pekat dan pedas itu memang telah memikat usus perutku.


Mee bakso padang


Mee yang digunakan adalah spesis suhun sepenuhnya. Ada begedil, kopok2 dan yang paling best ada daging yang dipotong kecik2 dan rangup giler. Memang sedap dan biras aku cik puan ct fatimah boleh makan 3 mangkuk u olls...kau hadoo...aku memang tak hadoo la...


Ini bukan ABC, tapi es tebak yang membuatkan aku terjebak. Macam ABC, tapi ada potongan kecil roti dan tapai ubi.

No comments:

Post a Comment