Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Friday, January 1, 2016

24.12.2015

Tarikh atas tu, genap 9 thn usia perkahwinan aku dan dia...Alhamdulillah..ujian dri segi kestabilan ekonomi rumahtangga memang byk. Semua tu jadi pengalaman kpd kmi berdua dan sumber kekuatan sebenarnya.untuk ke arah kehidupan yg lebih baik. Syukur kepadamu Ya Allah..dan tarikh tu juga, ahkak terima khabar berita yg sgt2 baik. Didapati jadinya kejadian dan kehadiran insan baru. Insan ke3 dlm family kecil kami. Kiranya hadiah utk cik asben sempena anniversary yg ke9. Masa tak tau, ok je diri ini...bila dah tau,keadaan diri seumpama dilanda tsunami. Lembik liuk kata ko...Ya Allah, peliharalah rumah tanggaku, anak2 ku dan anak dlm kandunganku ini..pnjgkan umurnya, sihatkan tubuh badannya dan sempurnakan dirinya. Anak2 yg lain pun seronok bila dgr akan dpt adik baru. Ye la..si abg dah 9 thn dan adik pun 6 thn..dah lma jugak x preggy,penat rasanya. Alhamdulillah cik asben byk membantu. Semoga dipermudahkan segalanya...kepada yg masih menunggu, ahkak doakan agar korang juga akan memilikinya nanti. Doa, sabar, usaha dan tawal byk2 ye..ketetapan Allah itu pasti dan indah..

2 comments: