Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Monday, September 8, 2014

Hijrah...

Lama sgt tak update citer kat sini..tetiba nak bgtau yg secara rasminya aku dah jadi warga Johor Bahru...bertukar tmpt kerja,ikut cik asben. Berhijrah demi suami dan anak2...suasana baru,lokasi tmpt kerja yg baru,mengadap jln jammed coz opis kat tengah bandar..jarak tmpt keja yg jauh...semuanya ditempuhi demi anak2. Sblm ni hmpir 1 thn lebih anak2 duk berjauhan dgn ayahnya..kesian plak tgk anak2 membesar tanpa ayah disisi. So,februari thn ni aku apply mnta tukar branch jb.Ogos baru ni result kuar dan dpt pindah...hampir 8 thn hidup senang lenang kat ptrajaya weh...bukan senang utk dilepaskan..memori dgn kwn2 kat sana byk o....tepek gmbar2 memori utk kenangan dan tatapan kengkawan yg rajin baca blog aku ni...

2 comments:

  1. woww..xsangka yani merantau ke sana dah yer, lagiii jauh nk sampai jengka. kehkehh
    slamat bertugas & menjalani hidup baru di tempat baru, :)

    ReplyDelete
  2. selamat menjalani kehidupan di bandar johor bahru...

    ReplyDelete