Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Saturday, December 14, 2013

Keta rosak tgh jalan...dah rasa..

Kejadian ni jadi last week, masa buat keja luar dgn kengkawan opis. Naik pajero pejabat yg dah tggu turn utk dilupuskan..habid, dah itu je yg ada. Sblm ni ok je, tpi benda dah nak jadi. Herm...nasib la badan..hri tu nak buat serahan saman utk 1 one of my office mate..tgh duk pusing2 cari tmpt tu, keta blh rosak. Betul2 dekat round board kota kemuning. Dah la keta laju, dgn tak de tanda kecemasan plak tu. Member aku tu amik la ranting2 daun buat tanda. Kami kena pkul 1 ptg. Menunggu bantuan tiba, pkul 4.30 ptg bru smpai. Dah smpai pun tak blh gerak lagi, tggu towing smpai. Mana blh tgglkan keta pejabat kat situ. Dibuatnya hilang, satu keja plak nak menjawab..kawasan cina, kedai mkn yg ada hanya McDonald's.  Berjln dlm 15 minit juga nak ke sana. Kami ber4 berkelah la tepi jln smbil mkn mcD. Rasa sedap giler spicy mcchicken yg aku makan ni sbb dah lapar tahap gaban.  Dengan kerisauan langit yang dah mula gelap seh...macam2 sintom yg dah menyerap dlm tubuh badan kwn2 aku ni pasal berjam2 menanti dan terus menanti...

No comments:

Post a Comment