Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Monday, February 13, 2012

kerepek ngaku

cuti hujung minggu baru ni, aku buat kerepek ngaku..
buah ngaku ni, cc min yang bagi..
dek kerana aku menjelajah 3 supermarket untuk cari buah ni..
masa tak nak beli, bersepah org jual..
masa nak beli, tak de la plak..
buah ngaku banyak dijual masa tahun baru cina jer..
pas tu, susah la sikit nak mencarinya
sedap rasa kerepek ngaku ni..
rasa lemak2nya memang menyelerekan..
aku suka kalau taruk garam sikit kat kerepek tu..
pas tu, goncang2kan balang kerepek tu..
sedap weh...
dah ramai blogger yang buat kerepek ni..
sapa tak kenal buah ngaku ni, tengok la gambar kat bawah..

sumber : cik google la

kerek ngaku yang aku mengaku rasanya memang sedap..
cara nak masak, buang kulit, sagat nipis dan goreng dalam minyak yang banyak..
siap..

2 comments:

  1. mmg sedap...sya dah wat...tp skrg dah susah nak jumpa kan...menyesal plak x bli byk2 ritu..huhuhu

    ReplyDelete
  2. ada lg? nk sketttttt..mkn sedap..nk goreng alahaiiiiiiii..

    ReplyDelete