Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Monday, January 9, 2012

DARC - denai alam

mestia ramai nak tahu apa bendanya DARC tu..
DARC tu nama pendek..
nama panjangnya Kelab Rekreasi Dan Berkuda Denai Alam, Selangor
kami sekuarga pergi ke sini sabtu lepas
xceli, ikut kakak iparku yg membawa anak2nya belajar menunggang kuda
yuran setahun untuk sekeluarga cuma RM180.00 setahun
banyak aktiviti yang disediakan dan ianya percuma kepada ahli
tambahan bayran sebanyak RM120.00 seorang akan dikenakan sekiranya nak belajar menunggang kuda
klau takat nak naik biasa tu, free je la utk ahli
utk yg tak ahli, RM5.00 dikenakan klau nak tunggang kuda ni

naik mcm ni kena bayar RM5.00 utk bukan ahli
kalau ahli, free ajer..

yang ni belajar menunggang
kena bayar RM120.00 utk 4 sesi
banyak aktiviti yang disediakan kat sini
kemudahan seperti surau pun ada..
nak tgk aktiviti dan kemudahannya g tengok kat website diaorg ni
antara gambar yg aku sempat amik, tgk kat bwh ni k..

pelajar kena bersihkan dan mandikan kuda tu sendiri selepas latihan selesai

ayah dan kembarnya

kami 3 beranak ler..

tempat bebudak main lompat2

kat sebelah tu ada gym

3 budak yang menari lagu justin bieber..
sesapa nak karaoke pun blh..

1 comment:

  1. seronok tgk bebudak tu naik kuda...berani dia...hehe

    ReplyDelete