Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Friday, February 27, 2015

Balik kmpg...

Kitakan 1 malaysia...so,raya cina hari tu pukul cuti habis balik kmpgku di negeri pahang darul makmur..sejak duduk jdt ni,tggu cuti pnjang sikit baru blh blik pahang.klau dulu masa di putrajaya, hjung mggu je blh balik..sbb skrg perjalanan dah makin jauh...ikut jln kmpg,sehari je dah makan masa perjalanan...apa pun,mak dan abah..akan ku cuba balik selalu..balik kmpg, mcm2 makan yg direquest dri mak.makan pajeri nenas, mee kari, kuih keria, masak lemak telur itik, pecal, kerabu dan mcm2...memang tak jaga makan langsung masa tu.rugi o.....kat kmpg ada cousin berpantang kat rmh mak.anaknya kecil dan cute sesangat. Smpai takut nak pegang bb tu. Umur dah 2 mggu, berat 1.5 je....pramatang..Alhamdulillah, b tak de masalah apa2.cuma saiz kecil je...layan kan je la gmbar2 bawah ni ye..

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete